søndag 27. mars 2011

På besøk hos mormor på sykehjemmet.

På lørdag dro vi opp til Trysil..., jeg skulle hilse på mormor for første gang etter hun kom på sykehuset med hjerneblødning. Hun er ikke på sykehuset nå lengre, hun er på rehabileterings avdelingen på sykehjemmet.
Det var så utrolig koselig å se mormor igjen, jeg hadde gledet meg masse. Jeg løp bortover gangen og kastet meg i armene hennes, jammen bra hun satt i rullestolen, hvis ikke hadde hun kanskje falt overende. Det var nesten så jeg begynnte å gråte, så glad ble jeg.

Her sitter jeg i rullestolen til mormor, spennende å kjøre litt rundt i den... :O)

Her prøver jeg og kosekaninen min sengen til mormor, den kunne heves og senkes i alle retninger. Skulle gjerne holdt på å leke litt lengre med den, men jeg fikk ikke lov av mamma.
Nå skal vi ned for å spise middag i kantinen og jeg får lov til å trille mormor, jeg er kjempestolt!
Deilig middag også, snitzel med ostesaus, potet og grnønnsaker..., NAM-NAM... :O)

Skriver litt på den bursdagsgaven jeg fikk av Matilde og Matias på bursdagen min... Ser du hva jeg har skrevet?

Mamma har hjulpet meg emd å tegne noen border....,

... de samme bordene i grønt også!

Vi var en tur i garasjen for å se på det nye tømmerhuset som morfar har begynt på. Det er en trokopi av sommerhuset på gården. Her er morfar, meg og kosekaninen..., mamma er også med, hun tar bilder.

Jeg kikker inn i stua.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar